.::.SHaBaBNa FaMiLY.::.
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

.::.SHaBaBNa FaMiLY.::.

منتدى كلية صيدلة الزقازيق

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

اللى عايز برنامج يطلب هنا

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
د أحمد
شاب جامد جدا
شاب جامد جدا
د أحمد

اللى عايز برنامج يطلب هنا Empty
مُساهمةموضوع: اللى عايز برنامج يطلب هنا   اللى عايز برنامج يطلب هنا Emptyالجمعة يونيو 22, 2007 9:43 am

فلنجعل هذا الموضوع لطلبات البرامج
يعنى اللى عايز برنامج معين يطلب هنا وان شاء الله ربنا يقدرنا ونجبهوله فى اسرع وقت
Admin
Admin
Admin

مُساهمةموضوع: رد: اللى عايز برنامج يطلب هنا   اللى عايز برنامج يطلب هنا Emptyالسبت يونيو 23, 2007 5:55 am

موضوع فى منتهى الجمال وفكرة حلوة ياباو حميد
انا باقى هطلب اول طلب فى البرنامج
انا عاي برنامج windows media player 11بالكراك بتاع ياريت
https://shbabna.niceboard.com
د أحمد
شاب جامد جدا
شاب جامد جدا
د أحمد

مُساهمةموضوع: رد: اللى عايز برنامج يطلب هنا   اللى عايز برنامج يطلب هنا Emptyالأحد يونيو 24, 2007 7:22 am

وندوز ميديا بلاير 11 عشان يشتغل عندك لازم تكون عندك نسخة ويندوز أصلية
طبعا هى مش اصلية لكن احنا بنعملها أصلية وبعد كده حمل التحديثات الجديدة من موقع مايكروسوفت كلها بما فيها اكسبلور 7 كمان
لو متعرفش ازاى تخليه أصلية دى بقى موضوع تانى انا هشرحهولك فى اقرب وقت على المنتدى
drshahd
شاب رافع راسنا
شاب رافع راسنا
drshahd

مُساهمةموضوع: رد: اللى عايز برنامج يطلب هنا   اللى عايز برنامج يطلب هنا Emptyالإثنين يونيو 25, 2007 7:50 am

السلام عليكم. انا مش عايزه برنامج لانى اصلا ماليش فى برامج الكمبيوتر اوى بس عندى طلب تانى لو ممكن بجانب انك تجيب برامج مطلوبة تشرح حاجه عن برمجه الكمبيوتر والبرامج بتاعته ..انا مش عارفه اعمل ايه علشان تبقى عندى معلومات وخلفيه كويسه عن عالم الكمبيوتر والبرمجه لو ممكن المساعده
د أحمد
شاب جامد جدا
شاب جامد جدا
د أحمد

مُساهمةموضوع: رد: اللى عايز برنامج يطلب هنا   اللى عايز برنامج يطلب هنا Emptyالإثنين يونيو 25, 2007 10:41 am

انا مش فاهم قصدك ايه بالظبط يا د شهد
هل قصدك ازاى نعمل برامج يعنى عايزة برمجة دى طبعا حاجة احنا منعرفهاش كصيادلة
اما لو كان قصدك حاجة تانية ياريت تقوليلنا وان شاء الله أقدر أفيدك
drshahd
شاب رافع راسنا
شاب رافع راسنا
drshahd

مُساهمةموضوع: رد: اللى عايز برنامج يطلب هنا   اللى عايز برنامج يطلب هنا Emptyالثلاثاء يونيو 26, 2007 5:04 am

لا سورى انا ماقصدش برمجة الكمبيوتر انا اقصد البرامج والتعامل معاها بيكون ازاى هو بصراحه انا مش عارفه ايه بالظبط اللى ممكن اتعلمه واعرفه عن الكمبيوتر انا اخدت قرص قبل كده بس للاسف ماحستش انى اخدت الفايده اللى كنت مستنياها يعنى لو ممكن تعمل حاجه زى قرص تشرح فيها كل حاجه من البداية وخطوة بخطوة.انا عارفة انى احتمال اكون مش قادره اوصلك اللى انا عيزاه لان الطبيعى ان الشخص اللى ميعرفش حاجه فى مجال معين ميقدرش يتكلم فيه
د أحمد
شاب جامد جدا
شاب جامد جدا
د أحمد

مُساهمةموضوع: رد: اللى عايز برنامج يطلب هنا   اللى عايز برنامج يطلب هنا Emptyالثلاثاء يونيو 26, 2007 5:27 am

فعلا انا مش قادر أفهم انتى عايزة ايه بس واللهى عايز أساعدك
Admin
Admin
Admin

مُساهمةموضوع: رد: اللى عايز برنامج يطلب هنا   اللى عايز برنامج يطلب هنا Emptyالثلاثاء يونيو 26, 2007 7:07 am

drshahd كتب:
[size=18]لا سورى انا ماقصدش برمجة الكمبيوتر انا اقصد البرامج والتعامل معاها بيكون ازاى هو بصراحه انا مش عارفه ايه بالظبط اللى ممكن اتعلمه واعرفه عن الكمبيوتر انا اخدت قرص قبل كده بس للاسف ماحستش انى اخدت الفايده اللى كنت مستنياها يعنى لو ممكن تعمل حاجه زى قرص تشرح فيها كل حاجه من البداية وخطوة بخطوة.انا عارفة انى احتمال اكون مش قادره اوصلك اللى انا عيزاه لان الطبيعى ان الشخص اللى ميعرفش حاجه فى مجال معين ميقدرش يتكلم فيه [/
size]
فى حاجات مهمة اوى ممكن تتعليميها فى الكومبيوتر
يعنى مثل شغل الفوتوشوب دة مهم جدا للمصورين وبرنامج سهل وطريقة التعامل معاة بسيطة

مثلا تتعلمى ازاى تشتغلى على برنامج الوررد للكتابة اهوة دة مهم جدا فى الطباعة وفى كتابة المذكرات
ممكن تتعلمى الانترنت ودة ممكن يفيدك فى عمل الابحاث على النت والدراسات
فى حاجات كتير فى الكومبيوتر
https://shbabna.niceboard.com
drshahd
شاب رافع راسنا
شاب رافع راسنا
drshahd

مُساهمةموضوع: رد: اللى عايز برنامج يطلب هنا   اللى عايز برنامج يطلب هنا Emptyالأربعاء يونيو 27, 2007 11:59 am

شكرا admin وشكرا يادكتور احمد وانا متاكده انك عايز تساعدنى بس المشكلة انى ماعرفش كتير عن الكمبيوتر وهو ده اللى مخلينى مش قدره أحدد انا عايزه ايه فيه بس ان شاء الله انا هحاول ولو احتجت اى حاجه اكيد هطلبها منكوا..
sindbad
شاب رافع راسنا
شاب رافع راسنا
sindbad

مُساهمةموضوع: رد: اللى عايز برنامج يطلب هنا   اللى عايز برنامج يطلب هنا Emptyالأحد أكتوبر 21, 2007 3:17 am

انا فاهم دكتورة شهد عايزة ايه
انتي قصدك عايزة مثلا تتعلمي تشتغلي على برنامج معين ؟
طيب دي محلولة اي حد بعد كدا ينزل برنامج في المنتدى طبعا يجيب الكراك اول حاجة تاني حاجة يشرح البرنامج بيشتغل ازاي
يعني من الاخر ميعملش زيي انا نزلت البالتوك 9 وانا شخصيا عايز اللي يفهمهولي لان انا مش فاهم فيه حاجة والكل عمال يقولي افتحه وانت هتفهم وانا فتحته مليون مرة وكل مرة مش فاهم حاجة
وبعدين كورسات البرامج دي يا دكتورة شهد احيانا بتفيد واحيانا بيبقى مالهاش لزمة يعني مثلا انا استفدت استفادة كبيرة من كورس كنت اخدته من كذا سنة في نقابة المهندسين طلعت منه بمعلومتين بس اول معلومة ازاي اعمل shutdown للجهاز تاني معلومة ان الميجابايت 1024 كيلوبايت وبس على كدا يعني اروح كورس شهرين ونص علشان الجملتين دول هو انا هاتنقط من شوية
تالت حاجة بنشكر دكتور احمد وبنقول له بما انك بقا بتاع البرامج اللي هنا انا عايز منك حاجة غريبة شوية عايز ( ويندور xp sp3 ) ههههههههههه على فكرة انا بهزر محدش بيحمل ويندور هنا
http://www.alshark.hooxs.com
مداح القمر
شاب رافع راسنا
شاب رافع راسنا
مداح القمر

مُساهمةموضوع: رد: اللى عايز برنامج يطلب هنا   اللى عايز برنامج يطلب هنا Emptyالسبت يوليو 12, 2008 6:11 pm

عندك واحد هاكر والنبى يا دكتر
http://www.eltayebonline.jeeran.com

اللى عايز برنامج يطلب هنا
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-